فروش وال مش و ارسال به سراسر کشور

فروش وال مش و ارسال به سراسر کشور

فروش وال مش یکی از روش‌های بسیار مؤثر در مقاوم‌سازی دیوارهای غیرسازه و افزایش استحکام سازه‌هاست. این روش، با بهره‌گیری از مش‌های فایبرگلاس به دو صورت E-glass و AR-glass، به دلیل ویژگی‌های خاص مانند مقاومت در برابر شرایط قلیایی، به یکی از جایگزین‌های برتر وال پست تبدیل شده است. این فروش وال مش توسط نظام مهندسی تأیید شده و در طراحی و اجرای خود از استانداردها و دستورالعمل‌های صنعتی معتبری مانند نشریه 819 و استاندارد 2800 استفاده می‌کند. مشتریان و پیمانکاران می‌توانند با رعایت این ضوابط، از این روش مؤثر در مقاوم‌سازی سازه‌ها استفاده کنند. فروش وال مش متکی به ویژگی‌های مختلف مش‌هاست، از جمله مش AR-glass که برتری در مقابل شرایط قلیایی دارد و از آزمون‌های قلیایی برای ارزیابی واقعی این مش‌ها استفاده می‌شود. عوامل تعیین‌کننده در قیمت فروش وال مش شامل نوع و مقدار مش‌ها، نوع پلاستر مصرفی، کیفیت چسب اپوکسی، و استحکام نبشی و ناودانی‌ها می‌باشد. مراحل فروش شامل طراحی، برآورد مصالح، نصب مش و لایه‌های پلاستری، و اجرای وال مش بر روی دیوارهاست که با برآورد دقیق مصالح و متریال‌ها، این فرایند را بهبود می‌بخشد. شرکت‌های معتبر مثل وال مش با تجربه و تخصص، بهترین گزینه‌های ممکن برای خرید و نصب وال مش را ارائه می‌دهند. این شرکت‌ها توانایی ارائه راهنمایی دقیق و اطلاعات کامل را در خصوص خرید و نصب وال مش دارند که می‌تواند بهترین کمک را به مشتریان در انتخاب این روش مهم در مقاوم‌سازی سازه‌ها ارائه دهد.

استفاده گسترده از وال مش در مقاوم‌سازی سازه‌ها به شدت افزایش یافته است. این افزایش ممکن است به دلیل مزایای فراوان این روش نسبت به روش‌های قدیمی باشد. وال مش باعث تقویت و یکپارچگی دیوارهای غیرسازه می‌شود و ایمنی و دوام این دیوارها در برابر نیروهای زلزله‌ای را افزایش می‌دهد. اجرای وال مش آسان بوده و بر عکس روش وال پست نیازی به نصب میلگرد بستر و اجرای وادارهای قائم و افقی ندارد. همچنین در ساختمان هایی که در آنها امکان اجرای وال پست وجود ندارد می توان از روش وال مش در فرایند مقاوم سازی استفاده کرد. از طرف دیگر اجرای وال مش باعث کاهش هزینه های پروژه و زمان اجرایی آن می شود.

در اجرای وال مش از مصالح و متریال مختلفی استفاده می شود که از جمله آنها می توان به مش فایبرگلاس، پلاستر، نبشی و چسب اپوکسی اشاره کرد. این مصالح با ساختار و ویژگی های متفاوتی عرضه می شوند که متناسب با شرایط و نیاز کاری می توان از آنها استفاده کرد. با توجه به اهمیت بالای اجرای وال مش در مهار دیوارهای غیرسازه‌ای، در این مطلب به بررسی مزایای این روش می‌پردازیم. همچنین، عوامل مؤثر بر قیمت فروش وال مش و مراحل فروش و خرید آن از شرکت‌های مرتبط را بررسی خواهیم کرد. امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید واقع شود.

افزایش چشمگیر فروش وال مش به عنوان جایگزین وال پست در ساختمان

افزایش چشمگیر فروش وال مش به دلیل مزایا و قابلیت های بسیاری است که در این روش دیده می شود و به همین دلیل از آن به عنوان نسل نوین وال پست و بهترین جایگزین برای آن یاد می شود. اجرای صحیح و اصولی وال مش مطابق با ضوابط و دستورالعمل های اجرایی می تواند به استحکام و یکپارچگی دیوارهای غیرسازه ای در برابر نیروهای وارده کمک بسیاری کند. همچنین از روش وال مش به عنوان یک روش کاربردی و ایمن در مهار لرزه ای دیوارها یاد می شود.

دیوارهایی که در ساختار آنها از وال مش استفاده شده باشد در اثر عوامل محیطی دچار ترک خوردگی و تغییر فرم نخواهند شد. روش وال مش به سادگی اجرایی که حتی با تیم نیمه حرفه‌ای قابل اجراست، برروی دیوارهای غیرسازه ای با مصالح مختلف قابل استفاده است. اجرای وال مش بدون نصب میلگرد بستر و وادارهای قائم و افقی صورت می‌گیرد. این امر باعث کاهش زمان اجرایی پروژه و کاهش هزینه‌های اجرایی مرتبط می‌شود.

از آنجایی که بار مرده ساختمان بر عکس العمل آن در برابر نیروهای ناشی از زلزله تأثیرگذار خواهد بود و استفاده از روش وال مش باعث تغییر چندانی در وزن ساختمان و بار مرده آن نمی شود، استفاده از این روش می تواند به ایمنی هر چه بیشتر ساختار سازه کمک بسیاری کند. استفاده از روش وال مش در مهار دیوارهای غیرسازه ای باعث معرفی آن به عنوان نسل نوین وال پست شده و بهترین جایگزین برای روش‌های قدیمی و مرسوم مقاوم سازی معرفی می‌شود. راهبرد وال مش در مهار دیوارهای غیرسازه ای، مزایای فراوانی را فراهم کرده و این روش را به عنوان نسل نوین وال پست معرفی کرده است. این روش به عنوان بهترین جایگزین برای روش‌های قدیمی و مرسوم مقاوم سازی شناخته می‌شود.

فروش وال مش بدون نیاز به میلگرد بستر و وادار

خوشبختانه در فروش وال مش نیازی به عرضه میلگرد بستر نیست و این میلگردها در بین مصالح و متریال مورد استفاده در اجرای آن قرار نمی گیرند. از آن جایی که قیمت این میلگردها بالا بوده و جهت اجرای آنها به یک تیم حرفه ای و باسابقه نیاز است، حذف این میلگردها در فرایند مقاوم سازی می تواند با کاهش هزینه های اجرایی پروژه و افزایش سرعت اجرایی آن همراه باشد. همچنین وادارها از دیگر مصالحی هستند که نام آنها در لیست مصالح فروش وال مش به چشم نمی خورد. این اجزا وضعیتی شبیه به میلگردهای بستر دارند و عدم نیاز به آنها در اجرای وال مش، باعث بالا رفتن سرعت اجرایی پروژه و صرفه جویی در هزینه ها می شود.

هزینه‌های مرتبط با میلگرد بستر و وادارها شامل سه قسمت: هزینه خرید، جابجایی و نصب آن‌هاست. در فرایند مقاوم‌سازی به روش وال مش، می‌توان این هزینه‌ها را کاهش داد. مصالحی مانند مش‌های فایبرگلاس، پلاسترهای گچی و سیمانی، چسب اپوکسی و پروفیل نبشی و ناودانی از مواد متداول در اجرای وال مش هستند که تأثیر بسزایی بر انسجام و یکپارچگی دیوارهای غیرسازه دارند.

اجرا وال مش در دهانه‌های بزرگتر 4متر

فروش وال مش جایگزین وال پست با تأییدیه نظام مهندسی

فروش وال مش، با تأیید نظام مهندسی و رعایت اصول و دستورالعمل‌های موجود در ضوابط و آیین‌نامه‌های این سازمان از جمله نشریه ۸۱۹ و پیوست ششم استاندارد ۲۸۰۰، به دوتاجمله مطابقت دارد. روش وال مش به عنوان نسل نوین وال پست شناخته شده و به عنوان بهترین جایگزین در فرایند مقاوم‌سازی دیوارهای غیرسازه مطرح است. بر همین اساس پیمانکاران و طراحان ساختمان می توانند مطابق با همین ضوابط و دستورالعمل ها به اجرای وال مش اقدام نمایند.

فروش نوار وال مش به همراه نتایج تست آزمون قلیا

توری یا مش فایبرگلاس، یکی از مصالح اساسی در فروش وال مش محسوب می‌شود و به صورت مش فایبرگلاس E-glass و مش فایبرگلاس AR-glass در بازار عرضه می‌شود. مش فایبرگلاس AR-glass نسبت به مش E-glass، در مقابل شرایط قلیایی، مقاومت بیشتری دارد که از این رو در محیط‌های قلیایی به کار می‌رود. قبل از عرضه مش های AR-glass، ضروری است که مقاومت آنها در برابر شرایط قلیایی مورد بازبینی و ارزیابی قرار گیرد. ارزیابی مقاومت این نوع مش ها در محیط های قلیایی، از طریق آزمون‌های مشخصی انجام می‌شود. از جمله آزمون‌هایی که برای بررسی مقاومت مش فایبرگلاس AR-glass در برابر شرایط قلیایی استفاده می‌شود، آزمون قلیا می‌باشد.

در آزمون استاندارد، مش در محلول قلیایی و دمای ۶۰ درجه سانتیگراد قرار می‌گیرد. پس از ۲۴ ساعت، نمونه‌ها با آب شسته می‌شوند. سپس در شرایط قلیایی مختلف قرار می‌گیرند و مقاومتشان سنجیده می‌شود، از دستگاه کشش برای این ارزیابی استفاده می‌شود. مقاومت حاصل باید بیش از ۵۰ درصد مقاومت اولیه آنها باشد.

عوامل مؤثر بر  قیمت فروش وال مش

همان طور که اشاره کردیم در اجرای وال مش از مصالح مختلفی استفاده می شود که قیمت هر کدام از آنها بر قیمت تمام شده وال مش تأثیرگذار خواهد بود. اولین عامل مؤثر بر قیمت فروش وال مش نوع مش مورد استفاده در اجرای این روش و مقدار آن است. مش های فایبرگلاس در دو نوع E-glass و AR-glass عرضه می شوند که نوع AR-glass این مش ها از قیمت بالاتری برخوردار است. علاوه بر آن استحکام و دوام مش در کنار انعطاف پذیری و وزن آن از دیگر عوامل تأثیرگذار بر قیمت مش خواهند بود.

نوع پلاستر مصرفی و مقدار آن عامل دیگری است که می تواند بر قیمت وال مش تأثیرگذار باشد. در اجرای وال مش از دو نوع پلاستر گچی و سیمانی استفاده می شود که قیمت پلاستر گچی در مقایسه با سیمانی بالاتر است. کیفیت پلاستر و مواد اولیه مورد استفاده در ساخت آن از جمله عوامل تعیین‌کننده‌ای برای قیمت نهایی وال مش محسوب می‌شوند. همچنین، در اجرای وال مش، با توجه به مقیاس پروژه، تعداد مشخصی از نبشی و ناودانی به کار گرفته می‌شود که قیمت و مقدار آنها تأثیرگذار بر فروش وال مش خواهد بود.

کیفیت چسب اپوکسی مورد استفاده در اجرای وال مش و مقدار آن از دیگر عوامل تأثیرگذار بر قیمت فروش وال مش است. مدت زمان گیرش چسب، چسبندگی، و مقاومت آن، از جنبه‌هایی است که تاثیر مستقیمی بر قیمت چسب‌های مورد استفاده در این زمینه دارد. مصالحی که توسط شرکت‌های معتبر و با تجربه ارائه می‌شوند، معمولاً دارای کیفیت و دوام بیشتری هستند که این موضوع می‌تواند به افزایش قیمت آنها منجر شود. فروشنده ها هم می توانند بر قیمت فروش وال مش تأثیرگذار باشند که در هنگام خرید وال مش لازم است بدان توجه شود.

مراحل فروش وال مش دیوار

فروش وال مش و اجرای آن نیازمند طی نمودن یک سری مراحل بوده که در این بخش به معرفی و بررسی آنها خواهیم پرداخت. دریافت نقشه معماری و سازه ساختمان از مراحلی است که در سیستم وال مش لازم است انجام شود. همچنین، محاسبات وال مش، متره و برآورد مصالح و نصب و اجرای آنها نیز جزء اقدامات این روش محسوب می‌شوند.

دریافت نقشه معماری ساختمان

فرآیند وال مش با دریافت نقشه معماری ساختمان آغاز می‌شود. براساس این نقشه، وال مش طراحی می‌شود و جزئیات آن به همراه دیتیل اجرایی به کارفرما ارائه می‌شود. سپس براساس این طراحی، متریال‌های لازم برای اجرای وال مش تهیه می‌شود. البته لازم است در رابطه با نحوه اجرای وال مش و میزان هزینه های اجرایی آن با کارفرما توافق شود و عقدنامه ای نیز در این بین تهیه و تنظیم گردد. دیتیل اجرایی مربوط به طراحی وال مش اطلاعات کاملی در مورد هزینه های اجرایی  آن در اختیار کارفرما قرار می دهد که در هنگام فروش وال مش لازم است بدان توجه شود.

انجام محاسبات وال مش در فروش وال مش

در مورد نحوه طراحی وال مش و جزئیات اجرایی آن لازم است محاسباتی صورت گیرد که این محاسبات با توجه به نقشه سازه، نوع مقاوم سازی مورد نیاز، شکل وال مش مورد استفاده، شرایط محیطی پروژه، ابعاد دیوارها و غیره انجام می شود. انجام این محاسبات پس از بررسی های اولیه و مطابق با ضوابط موجود در جزئیات اجرایی وال مش (دیتیل اجرایی) انجام می شود.

همچنین در محاسبات انجام شده تمام شرایط و خطرات احتمالی که می تواند استحکام دیوارها و ساختار وال مش اجرایی بر روی آنها را به چالش بکشد در نظر گرفته می شود. طراحی اصولی وال مش همراه با محاسبات دقیق آن می تواند به کیفیت، کارایی و دوام هر چه بیشتر آن کمک زیادی کند. این محاسبات و جزئیات اجرایی به دست آمده، امکان تهیه مصالح و متریال مورد نیاز برای اجرای وال مش را فراهم می‌کنند. این نکته در هنگام فروش وال مش بسیار حائز اهمیت است.

متره و برآورد مصالح در فروش وال مش

بعد از محاسبات و طراحی وال مش، نیاز به برآورد مصالح و متریال برای اجرای آن داریم. مثلاً، نوع، گرماژ و ابعاد مش فایبرگلاس برای وال مش مورد نظر چه باشد؟ و چه مقدار از آن برای پوشش کامل پروژه لازم است؟ همین قضیه هم برای پلاستر مصرفی در اجرای وال مش صدق می کند که به چه مقدار از آن جهت اجرای پروژه نیاز است. در اجرای وال مش از نبشی، ناودانی و چسب اپوکسی استفاده می‌شود. در طراحی وال مش، نیاز است مقدار مورد نیاز از این متریال‌ها برای تکمیل پروژه برآورد شود. برآورد دقیق متریال مورد استفاده در طراحی وال مش، به روند اجرایی پروژه کمک زیادی می‌کند. این اطلاعات در هنگام فروش وال مش باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

نصب و اجرای وال مش بر روی دیوار

پس از طراحی وال مش و برآورد مصالح و هزینه های اجرایی، نوبت به تهیه مصالح و اجرای آنها بر روی دیوار می رسد. البته عملیات دیوارچینی باید از قبل انجام شود و سطح دیوار مورد نظر از وجود هر گونه ناهمواری و آلودگی بررسی گردد. پس از آماده‌سازی دیوار، لایه اول پلاستر اجرا می‌شود. برای این کار، از پلاستر سیمانی یا گچی مناسب استفاده می‌شود. پلاستر مورد استفاده در اجرا باید ضخامت کافی داشته باشد. برای اجرای یکدست آن، از کاردک، ماله، یا دستگاه‌های پاششی استفاده می‌شود.

در مرحله بعد مش فایبرگلاس با توجه به نوع طراحی وال مش (به صورت نواری یا سرتاسری) بر روی سطح دیوار و لایه اول پلاستر نصب می شود. این مش باید با توجه به شرایط قلیایی محیط انتخاب و دارای گرماژ و ابعاد چشمه مناسب باشد. پاجرای لایه دوم پلاستر، به منظور پوشش کامل و یکدست سطح مش و دیوار انجام می‌شود. استفاده از نبشی و ناودانی می‌تواند دیوار را در اسکلت اصلی سازه مهار کند. همچنین برای اتصالات، می‌توان از چسب اپوکسی استفاده کرد.

وال مش با دیتیل های جزئی و اجرای آسان

سفارش خرید وال مش دیوار از شرکت وال مش

اگر قصد خرید وال مش و اجرای آن را دارید شرکت های معتبر و باسابقه در این حوزه می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند. بر همین اساس ما شرکت وال مش را به شما معرفی می کنیم که از پیشگامان فروش وال مش بوده و با هدف افزایش بهره وری ساختمان از طریق بکارگیری روش های نوین و هوشمند تأسیس شده است. شما از طریق راه های ارتباطی این شرکت می توانید به خرید وال مش اقدام نموده و با نحوه طراحی و اجرای آن بیشتر آشنا شوید.

یکی از این راه های ارتباطی مراجعه به نمایندگی های فعال این شرکت در مراکز استان ها بوده که جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به ( سایت وال مش wallmesh.com) و صفحه نمایندگی ها مراجعه نمایید.

از دیگر راه های ارتباطی این شرکت می توان به شمار تماس های 41824-021 و 09001256576 جهت ارتباط با کارشناسان مجرب و باسابقه این شرکت اشاره کرد که می توانند اطلاعات مفیدی در رابطه نحوه طراحی وال مش، نوع مصالح مورد استفاده در اجرای آن، نحوه خرید و قیمت روز این مصالح در اختیار شما قرار دهند.

جمع بندی

روش وال مش به دلیل مزایا و قابلیت هایی که دارد بسیار مورد توجه مهندسان و طراحان ساختمان بوده و به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. وال مش در اجرای آن، به استحکام و یکپارچگی دیوارهای غیرسازه‌ای کمک زیادی می‌کند. این اقدام باعث مقاومت و ایمنی دیوارها در برابر آسیب‌های زلزله می‌شود. این روش دارای مزایای زیادی است، از جمله سهولت در اجرا و کاهش زمان اجرایی پروژه. همچنین، این روش صرفه‌جویی در هزینه‌ها، کاهش بار مرده ساختمان، و امکان اجرای آن در سازه‌های بدون وال پست را فراهم می‌کند.

روش وال مش تأیید شده توسط نظام مهندسی و طبق ضوابط و آیین‌نامه‌های این سازمان اجرا می‌شود. در این روش، استفاده از میلگرد بستر و وادارهای قائم و افقی لازم نیست. همین دلایل نیز سبب شده که فروش وال مش در مقایسه با سایر روش های مقاوم سازی بیشتر باشد.قیمت وال مش از عوامل مختلفی تأثیر می‌پذیرد. این عوامل شامل قیمت مش فایبرگلاس، پلاستر، نبشی و چسب اپوکسی مورد استفاده در اجرای آن می‌باشند. اگر به دنبال خرید وال مش با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت هستید، توصیه می‌شود به شرکت وال مش مراجعه کرده و با کارشناسان آن در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

سئوالات متداول برای "فروش وال مش و ارسال به سراسر کشور"

تیم تحریریه وال مش

این محتوا توسط تیم مجرب تولید محتوا وال مش تولید و منتشر شده است.

مقالات مرتبط


پرسش و پاسخ


2 نظر

  1. با سلام
    اجرای وال مش فقط برای سطوح داخلی دیوار میباشد و یا باید برای هر دو سطح دیوار (داخلی و خارجی) اجرا میشود؟
    در یک ویدئو دیدم که وال مش در هر دو سطح داخلی و خارجی دیوار های پیرامونی ساختمان اجرا شده بود

    1. با سلام آقای مهندس رافت. اجرای توری وال مش در دو طرف دیوار (داخلی و خارجی) باید اجرا شود. براساس پیوست شش استاندارد 2800 و نشریه 714 سازمان برنامه و بودجه با توجه رفت و برگشتی بودن بار باد و زلزله، تسلیح دیوار به روش وال مش باید در دو سمت دیوار انجام شود.

نظر خود را درج کنید..

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *